مقالات مقالات .

مقالات

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند. با این کار یک دکوراسیون زیبا و جذاب در معرض دید بیننده قرار می گیرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آشنایی با گل آنتوریوم

گل آنتوریوم یکی از گیاهان گلدار آپارتمانی و از خانواده شیپوریان است. زادگاه اصلی این گل نیز جنگل های گرمسیری آمریکا، مکزیک و آرژانتین است. شکل ظاهری آن باعث شده است به نام های دیگری مانند زبان رنگ، گل جادویی یا گل فلامینگو شناخته شوند. این گل های زیبا سالی یک بار ظاهر می شوند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در منطقه 22

فیزیوتراپی در منطقه 22 ، آیا شما می دانید فیزیوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شاید در اطراف شما هم افرادی باشند که بر اثر عوامل مختلفی مانند حوادث، بیماری ها، تصادفات و ... دچار آسیب های جسمی شده باشند. این امر موجب شده تا قدرت حرکتی آنها محدود شود. در نتیجه برای انجام فعالیت های روزانه خود نیاز به کمک دارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

روش های موثر برای درمان سرماخوردگی

درمان سرماخوردگی به سادگی: داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد. اما آیا این داروها موثر هستند؟ بدیهی است که هیچ دارویی نمی تواند سرماخوردگی را درمان کند اما برخی داروها به تخفیف و بهبود علایم بیماری کمک می کنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)